Kuluttajien ostovoiman hiipuminen on näkynyt ruokavalinnoissa. Hinta on jyrännyt valintakriteerinä, kauppojen tarjoukset ovat vetäneet ja saaneet ihmiset poikkeamaan tutuista tuotteista. Tilaa kuluttajan ostoskorissa ovat ottaneet kauppojen omat merkit niin Suomessa kuin Euroopassa.
Joko kuluttajien kysyntä elpyy? Onko hinta edelleen ykköskriteeri vai palaavatko kuluttajat takaisin tuttuihin brändeihin? Vahvistuuko vastuullisuuden merkitys ruokavalinnoissa? Millainen oli kotimaisen elintarviketeollisuuden alkuvuosi? Ja miten kehysriihen päätökset vaikuttavat näihin?
Elintarviketeollisuusliiton mediatilaisuudessa luvassa vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin sekä mielenkiintoista tietoa kaupan omien merkkien menestyksestä Euroopassa.
Aika: keskiviikkona 24.4. klo 9.00–10.00
Paikka: Teams (linkki toimitetaan ilmoittautuneille)
Ilmoittautumiset viimeistään tiistaina 23.4. klo 15.00 mennessä osoitteeseen: suvi.rinta-kiikka@etl.fi
Lisätietoa
