12.07.2018

Ruoka-ala valtaa SuomiAreena-rannan tiistaina 17.7.

Tärkeimmät asiat puhutaan ruokapöydän ääressä tiistaina 17.7.2018 klo 10-17 SuomiAreena-rannan lavalla

Elintarviketeollisuusliitto ry (ETL) on ensimmäistä kertaa mukana SuomiAreenalla ja valtaa saman tien SuomiAreena-rannan tiistaina 17.7. klo 10-17.

ETL järjestää kahdeksan jäsenyrityksensä kanssa tapahtuman teemalla ”Tärkeimmät asiat puhutaan ruokapöydän ääressä”. Lavalla puhutaan ja väitellään, tehdään tiimityötä, iloitaan ruuasta ja katsotaan tulevaisuuteen lähes viidenkymmenen puhujan voimin. Tapahtumalla ETL haluaa nostaa keskusteluun kotimaisen ruuantuotannon tulevaisuuden, vastuullisuuden, laadun sekä innovaatiot ja alan monet työmahdollisuudet.

Ohjelma on tehty yhteistyössä Altian, Apetitin, Fazerin, HKScanin, Pauligin, Pernod Ricardin, Unileverin ja Valion kanssa. Tapahtumassa pääsee myös maistamaan yritysten tuotteita. Samalla lavalla pitävät omat tilaisuutensa myös Lidl ja Helsingin Mylly sekä MTK.

Tutustu päivän ohjelmaan sekä hallituksen puheenjohtaja, HKScanin toimitusjohtaja Jari Latvasen puheenvuoroon kirvoittamaan päivän puheenaiheita.

Pia Pohja
cvn.cbuwn@rgy.sv