Apurahahaku Elintarvikkeiden Tutkimussäätiöltä auki 12.2. saakka!

Elintarvikkeiden Tutkimussäätiö myöntää apurahoja suomalaisen elintarviketeollisuuden kehittymistä edistävään tutkimukseen. Painopisteenä ovat henkilökohtaiset apurahat väitöskirjan tekijöille tai jo opintojaan täydentäville jo väitelleille. Etusijalle asetetaan ulkomailla suoritettavat opinnot ja jaksot.

Lue lisää ja katso hakuohjeet täältä

Vastuullinen kesäduuni

Vastuullinen kesäduuni -kampanja auttaa työnantajia kehittämään kesätyökäytäntöjään ja tarjoamaan nuorelle onnistuneen kesätyökokemuksen. ETL kannustaa jäsenyrityksiään osallistumaan kampanjaan. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!

Maistuva ammatti

Ruokien, herkkujen ja janonsammuttajien valmistamiseen tarvitaan monenlaisia osaajia joka päivä. Maistuvia töitä löytyy tuhansista ruoka-alan yrityksistä ympäri Suomen. Tutustu ruokaketjun tarjoamiin uramahdollisuuksiin Maistuva ammatti -sivuilla.

Tietohaarukka 2017

Tietohaarukka on monipuolinen tilastopaketti ruokaketjusta. Se sisältää tietoa maataloudesta, elintarviketeollisuudesta, kaupasta ja ammattikeittiöistä. Mukana on tilastoja myös ruokien ja juomien kulutuksesta sekä ulkomaankaupasta. Tutustu Tietohaarukkaan 2017